12
ARTISTES PARISIENS DU XVIe ET DU XVIIe SIÈCLE.
depuys presentée à ladicte Court par ledit suppliant à ce que pour plus grant decora­tion du lieu susdit, outre ledit alignement, il lui fust permis faire faire et dresser sur le coing de l'édifice d'icelle place, séant sur ladicte rue Sainct-Dénys et faisant le coing de la ruelle de l'Asne-rayé une petite tour­nelle en saillve sur lesdictes rues, de la grandeur d'une autre tournelle estant en ladicte rue Sainct-Denys, au coing dé la rue Aubry-le-Boucher, et oy sur ce ledit de la Porte. Conseillier et commissaire susdit sur le faict des entreprinses et saillies de ceste dicte ville, et tout consideré; . Ladicte Court, suyvant lesdiz bail ct prinse faicte dudit lieu par ledit suppliant ' desdiz prevost des marchans et.eschevyns de ceste dicte ville et leur consentement, et pour la décoration d'icelle ville, a permis et permect audit suppliant joyr et user de ladicte place et murs, suivant lesdictes lettres de bail, sur ce faictes ledit 20e may dernier passé, et en ce faisant y povoir faire bastir et construyre édifices, suivant ledit aligne­ment à luy baillé, avec une tournelle sur le coing d'icelluy édifice estant sur ladicte rue Sainct-Denys et faisant le coing de la­dicte ruelle de l'Asne-rayé, à la forme, ma­nière et grandeur d'une autre estant en icelle rue, au coing de ladicte rue. Aubry-le-Boucher. —- (Arch, nat., X11 1550, fol. 5 g v°.)"
«35. — 3 février 1559.
Le Parlement ordonne «que Guyon Le Doux, painctre, demeurant à la Porte-au-Painctre, et ung nommé messire Barthelo-min, italien, demeurant à Saint-Germain-des Prés, comparaîtront en personne en la Cour au premier jour pour estre ois et interrogez sur les degasts des bancs de la Grande chambre et larrecins faictz dedans les
chambres des Enquestes », pendant que le Parlement siégeoit au couvent des Augustins pour laisser libre le Palais à l'occasion du mariage de Claude de France, deuxième fille de Henri II, avec le duc de Lorraine. — (Arch, nat., X,A 1590, fol. 3 08 v°.)
36.  — 7 février 1569.
Guyon Le Doux, prisonnier en là Con­ciergerie, est élargi après interrogatoire fait par l'un des conseillers; mais les deniers dus aud. Le Doux, estans entre les mains de Charles de Pierrevive, sr de Lezigny, seront arrestez. — (Arch. nat., X,A 1590, fol. 339 v°.)
37.  — 17 avril 1569.
Guyon Le Doulx, maître peintre à Paris, est cautionné par Simon de Sura, marchand épicier et bourgeois de Paris, pour une somme de 3o livres. — (Arch, nat., XIA 4974, fol. 1 43 v°.)
38. Cornille Le Roy, peintre de laprincesse de Navarre. — 3 o octobre 1543.
r
Cornille Le Roy, varlet de chambre et painctre de la princesse dé Navarre, est en procès avec Pierre Buissart, comme curateur de Jean Julien et Jeanne les Buissarts, enfants de feu Buissart. — (Arch. nat., XIA 1551, fol. 618 v°.)
39.  — 16 février 1544.
Corneille Le Roy, valet de chambre et peintre de la princesse de Navarre, en procès avec Pierre Buissart. — Maison baillée à louage au plus offrant et dernier enchéris­seur au profit dudit Corneille Le Roy, pour la